sobota, 30 kwietnia 2016

Długo wyczekiwany konkurs!





Tak, nareszcie się doczekaliście postu o nowym konkursie!

Tematyka konkursu:

Tematem tego konkursu będzie "Cocoa Party", czyli kakaowa impreza!

Zaprojektuj strój na szablonie (ale niekoniecznie) Lilla Lou, Ferosh, Top Model lub innym.
Swoją pracę przyślij do mnie: Tutaj moje wizytówka (kliknij!).

Na e-mail lub pocztę w serwisie TM. ;)

NA WASZE PRACE CZEKAM DO 1 LIPCA!

Nagrody:

1. Dedyk i obs. bloga
2. Obserwowanie bloga
3. Obserwowanie bloga

Może zainspiruje Was mój projekt?


Możecie go również zobaczyć na Instagramie Top Model: <KLIK!>

Do zoabczenia, Wasza


P. S. Zapraszam na nowe opowiadanie - Percy Jackson fan fiction: KLIKNIJ TUTAJ!




7 komentarzy:

  1. Super! Chyba wezme udział...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż (już) nie mam bloga, to postaram się wziąć udział :)
    Fajnie, że dałaś długi termin. I poza tym ciekawa tematyka konkursu <3
    The One-Metis

    OdpowiedzUsuń
  3. Spóźniona praca znajduje się tu:

    https://plus.google.com/108722513280697145368/posts/BuAJh82LphP

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam małe pytanko: kiedy przewidujesz ogłosić wyniki?
    Pozdrawiam
    ~The One-Metis

    OdpowiedzUsuń

best lifestyle blogs
best lifestyle blogs